WEICON WhatsApp Servis

Chcete nás kdykoli a kdekoli kontaktovat, poslat nám fotografie své aplikace nebo použít vyhledávač WEICON TOOLS? Máte dotazy k našim produktům, hledáte správnou kontaktní osobu nebo chcete rychle a snadno objednat přes WhatsApp? To vše jsme vám umožnili! Využijte náš WhatsApp nebo se přihlaste k odběru newsletteru WhatsApp či našeho nového kanálu WhatsApp.

Jednoduše naskenujte QR kód pomocí mobilního telefonu - a můžete začít!

Přehled výhod


✓ Podpora 24/7

✓ Lze použít po celém světě

✓ Dostávejte odpovědi na otázky týkající se aplikace přímo v chatu

✓ Interaktivní minihry

✓ Dotaz na stav dodávky

✓ Vyhledání místních kontaktů

✓ Vyžádání bezpečnostních listů

✓ Vyhledávač TOOLS

✓ Vyhledávač produktů

Čtyři jednoduché kroky k newsletteru WEICON WhatsApp

Funguje to takto:


Krok 1: Otevření chatu WhatsApp

Krok 2: Zvolte jazyk a přijměte kontakt

Krok 3: V hlavní nabídce vyberte možnost "Newsletter & Katalogy"

Krok 4: Přihlaste se k odběru newsletteru WhatsApp


Zaregistrujte se zde

Často kladené otázky (FAQ)

Ano, můžete si vybrat z různých témat nebo se přímo přihlásit k odběru celého balíčku newsletteru.

Ano, prostřednictvím aplikace WhatsApp se můžete kdykoli snadno informovat o stavu doručení své objednávky. Stačí nám poslat zprávu.

Služba WEICON WhatsApp je pro vás zdarma.

Ano, službu WEICON WhatsApp můžete používat po celém světě. Dávejte však pozor na případné poplatky za roaming od svého mobilního operátora.

Chcete-li službu zrušit, jednoduše nám pošlete zprávu s textem "Stop" a nebudete dostávat žádné další zprávy.

Ne, vaše telefonní číslo bude považováno za důvěrné a nebude předáno třetím stranám. Další informace naleznete v našich zásadách ochrany osobních údajů.

Ano, můžete kdykoli odpovědět na naše zprávy nebo položit otázky. Náš tým odpoví na váš dotaz co nejrychleji.

Budete dostávat pouze informace o tématech, která jste si vybrali, a příležitostně exkluzivní nabídky nebo propagační akce společnosti WEICON. Vždy máte kontrolu nad tématy, která chcete odebírat.

Ne. Nejlepší je zaměřit se na jeden komunikační kanál. Náš tým vám pomůže co nejrychleji. Výhoda aplikace WhatsApp: náš chatbot odpovídá na úvodní otázky.